Sexnoveller och erotiska noveller - Sida 18
Moster Elisabet
Newbutold
När jag var fjorton år fick jag en ny hobby. Det hela började en natt då jag vaknade och kände att min snopp var hård. Visst hade jag lekt med den tidigare men det hade ju liksom aldrig blivit något…
Klicka här för att läsa hela »Resan
Karl Olsson
Tänkte berätta om en bisarr, men mycket trevlig upplevelse som hände för några år sen, men tänker på den ganska ofta. Jag hade bokat en 36h kryssning med Lönns buss och Cinderella. Resan avgick…
Klicka här för att läsa hela »Övertidsarbete
Okänd
Bella sträckte på sig, hon började bli lite stel i axlarna efter en lång dag på jobbet. Kontoret började långsamt tömmas på folk och snart var hon av de få som var kvar. Det störde henne inte…
Klicka här för att läsa hela »Petterniklas
Ung En Gång
När jag var 15 år bodde jag med min ensamstående mamma i en hyreslägenhet i Örebro. Vid ett tillfälle var jag sjuk med ganska hög feber, och då min mamma arbetade heltid på dagarna, hade hon…
Klicka här för att läsa hela »Ebbas fyrkant
Marking
Ebba har under en lång tid varit singel. Hon har barn som flyttat hemifrån men kommer oftast på besök för att fira födelsedagar. De har en tajt relation, även med hennes vänner och trivs med att…
Klicka här för att läsa hela »Min första och ända kärlek
Calle
Detta hände för länge sedan, jag Calle var trettonår. Min erfarenheter av tjejer var liten någon porrtidning hade jag läst, och min storasyster Annas mitt livs novell och vecko revyn. En ny tjej…
Klicka här för att läsa hela »Först gången med en mörk kvinna.
Calle
Detta hände för ett antal år sedan, Jag Calle var artonår fortfarande oskuld tillfälle hade väl funnits men jag hade fegat ut i sista stund. Var ute på en bar hade en Pepsi framför mig var ovan…
Klicka här för att läsa hela »Tågluffen
Sigvard Läth
Morgonen därpå kom vi på att vi var på väg till Marocko och inte alls kunde digga staden Paris längre. Tåget till den spanska gränsstationen Irun, skulle gå på eftermiddagen. Vi köpte mat till…
Klicka här för att läsa hela »Frida &. Christians första partnerbyte
Swingpar
Baserat på en verklig händelse! Detta utspelade sig för några år sedan. Den handlar om Frida och hennes kille Christian och deras kompisar Anna och Tobias som följde med hem på oplanerad efterfest…
Klicka här för att läsa hela »Kvinnan i tunnelbanan
OKänd
Första gången jag såg henne var när hon klev på vid Fridhemsplan. Jag bokstavligen drunknade i hennes stora mörka fuktiga ögon, de var de underbaraste jag sett. Jag kunde inte släppa henne med…
Klicka här för att läsa hela »Nakenbad med svärmor.
Jag och Mimmi hade varit tillsammans i nästan 1år. Hon är min första riktiga flickvän och jag har bara haft sex med henne. Vi båda är 18 år. Eftersom vi båda bodde fortfarande hemma och mina…
Klicka här för att läsa hela »Gyn undersökningen med den unga läkaren.
Ungman123
Jag hade länge funderat på att skaffa en spiral för att kunna ha sex utan kondom. Jag hade bollat lite med mina väninnor som hade satt i spiral och dom va väldigt nöjda. Efter att jag hade tittat…
Klicka här för att läsa hela »Nicklas och Jennifers trekant del2.
Ungman123
Nicklas och Jennifers trekant del2. Läs gärna del 1. Jag vaknar på morgonen och hör hur Nicklas snarkar samtidigt som Sandra har lämnat sängen. Jag går ut ifrån sovrummet för att se om hon är…
Klicka här för att läsa hela »Nicklas och Jennifers trekant del1.
Ungman123
Nicklas och Jennifers trekant del1. Jag och Nicklas hade duschat, lagt oss i sängen för att mysa. Vi båda va kåta och kunde inte hålla händerna i styr i duschen. Jag hade gått ner på knäna och…
Klicka här för att läsa hela »Den stora basket spelaren.
Ungman123
Det va Fridas födelsedag och vi hade tjejmiddag. De va en varm juli månad och jag hade på mig en vit skjorta och svarta skinnkjol. Efter vi hade ätit flyttade vi oss ifrån köket till soffan. Satte…
Klicka här för att läsa hela »Dom längsta sexnovellerna:
Eva och Dennis får besök
Erotik älskaren
Eva ögon flög upp. OJ, vem kan det vara tror du Dennis? Sitt inte bara där som ett fån utan gå och öppna dörren då. Hon log lurigt mot honom. Dennis bara stirrade på henne med ögon stora som…
Klicka här för att läsa hela »Roadtrip med kändiscrush
Okänd
Kapitel 1 – Jävla helvetes skit, det är inte sant. Fan, utbröt Molly, samtidigt som tåget åkte i väg. Hon sprang men insåg bara efter några…
Klicka här för att läsa hela »3 Sol och klubb
Anders Redna
Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…
Klicka här för att läsa hela »Utelåst i studentkorridoren Min morgon i studentlyan Del 4
Ewa-Lena
Utelåst i studentkorridoren Min morgon i studentlyan Jag heter Gunilla och bor i Stockholm med min man och två nästan vuxna barn. Min son Adam ska flytta till Uppsala för att plugga. Jag studerade…
Klicka här för att läsa hela »Utvecklande semester del 4
KimQuarenta
Detta är min första novellserie och den beskriver händelser från en semesterresa förra hösten och som förändrade mitt och min mans liv på flera härliga sätt. Namnen och platserna är ändrade…
Klicka här för att läsa hela »Sophia fyller femton - dröm eller verklighet?
Nilskjell
Den här novellen har jag funderat på lite till och från. Flera har hört av sig, vill att jag skriver om en äldre man. Blev väl inte riktigt så, men läs och bedöm själva. Ge gärna feedback till…
Klicka här för att läsa hela »Inloggning
Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .
Veckans författare:
Ann Larsson
Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.
På andra plats denna veckan: Petra Christiansen