Sexnoveller och erotiska noveller - Sida 19
Träffen med Borås paret.
Ungman123
Va inne på internet och började prata med ett par. Efter att jag och tjejen i paret hade pratat lite på bc bestämde vi för att ta det vidare på kik. Vi snackade ett tag på kik, retade varandra…
Klicka här för att läsa hela »Fyrkant vid nakenbad del1.
Ungman123
Fyrkant vid nakenbad del1. Vaknar med att Linnea drar upp persiennerna, och jag får solljuset i ögonen. -God morgon älskling! Vakna nu! Annars kommer vi aldrig få parkering! -Jaja, ge mig 5minuter…
Klicka här för att läsa hela »Killen på gymmet del1.
Ungman123
Killen på gymmet del1. Detta är Annas perspektiv på hur träffen gick till. Du får gärna läsa killens perspektiv, den novellen heter ”Paret på gymmet del1. Vi bodde i Göteborg för några år…
Klicka här för att läsa hela »Paret på gymmet del2.
Ungman123
Patrik och Anna Del2. Jag vaknar på morgonen och känner genast att jag har stånd under täcket. Ligger där i sängen en stund och fantiserar om gårdagen. Ligger i sängen, blundar och drömmer mig…
Klicka här för att läsa hela »Paret på gymmet del1.
Ungman123
När jag träffade Anna och Patrik. Del1. När en helt vanlig fredag blir lite ovanlig. Jag går till gymmet för att träna, som vanligt brukar jag träna lite senare. Tycker det är skönare att träna…
Klicka här för att läsa hela »Desperat
Natasha Korsbäck
Fredagskvällen som inte blev som förväntat. Dagen hade gått ut på ångest och ensam hemma filmer på rad. Förfesten var kort men passande, skratten blev till tårar och burkarna försvann en efter…
Klicka här för att läsa hela »Linbanan
Rebecca
Jag hade sommarkort på Fantomenland i Eskilstuna, och den sommaren var jag den första in genom grindarna och den sista ut nästan varende dag. Jag var där så ofta så jag blev vän med alla de som…
Klicka här för att läsa hela »SKÅDISEN
Bock I Örtagård
SKÅDISEN En alldeles vanlig lördagseftermiddag hos Sofia och mig. Ja inte helt vanlig för vi har besök av min gamle vän skådespelaren Niklas. Ja förstås, han var mer aktuell som skådespelare…
Klicka här för att läsa hela »Why not?
SannaSundin
Utåt sett är jag nog rätt alldaglig. Tror att andra ser på mig som en prydlig och godhjärtad människa. En snäll, trogen fru och omtänksam tvåbarnsmamma på 36 år. Som sköter hem, barn och arbete…
Klicka här för att läsa hela »Blåbärsflickan
Teddy Bizon
MÖTE PÅ ETT TÅG Tåget lämnade stationen, krängde gnisslande över några växlar och ökade sakta farten. Utanför min stängda kupédörr dunkade några nypåstigna sina resväskor genom gången…
Klicka här för att läsa hela »Min bästa vän del 2 (när vi blir upptäckta)
Johannan
Det hade gått ett par månader sen jag och Erica började utforska varandra på ett mer intimt plan. Vi träffades så ofta vi kunde. Oftast var vi hemma hos mig eftersom jag hade egen lägenhet, men…
Klicka här för att läsa hela »Min bästa vän
Johannan
Jag vaknar av att solen börjat lysa in genom det lilla fönstret ovanför sängen. Jag sträcker på mig och känner den lätta behagliga träningsvärken efter gårdagens yogapass. Tanken på gårdagen…
Klicka här för att läsa hela »TO BE BORN
Sten Wiking
I den förensligande andens anspråk av den dödskamp livet och födelsen innebär, däri kuken likt en dolk, sprättar upp det oskuldsfulla, att bli född i arvsynd.
Klicka här för att läsa hela »Fortsättning på tidigare Novell.
Bosstanken
Andra delen av VÄSTKUSTKNULL. Oskulden förloras. Jag hade alltid varit blyg för tjejer, men så var det ju det frågan? Var kuken tillräckligt stor, på porrbilderna var ju alla bamsestora. Vädret…
Klicka här för att läsa hela »NY SKAPAT.
Bosstanken
LISA LEKER I SKOGEN. Jag var ganska ny på orten, hade fått ett vikariat på en av industrierna. Nyutbildad och nykomling så försökte jag lära mig hur man kunde få några naturupplevelser i skogarna…
Klicka här för att läsa hela »Dom längsta sexnovellerna:
Eva och Dennis får besök
Erotik älskaren
Eva ögon flög upp. OJ, vem kan det vara tror du Dennis? Sitt inte bara där som ett fån utan gå och öppna dörren då. Hon log lurigt mot honom. Dennis bara stirrade på henne med ögon stora som…
Klicka här för att läsa hela »Roadtrip med kändiscrush
Okänd
Kapitel 1 – Jävla helvetes skit, det är inte sant. Fan, utbröt Molly, samtidigt som tåget åkte i väg. Hon sprang men insåg bara efter några…
Klicka här för att läsa hela »3 Sol och klubb
Anders Redna
Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…
Klicka här för att läsa hela »Utelåst i studentkorridoren Min morgon i studentlyan Del 4
Ewa-Lena
Utelåst i studentkorridoren Min morgon i studentlyan Jag heter Gunilla och bor i Stockholm med min man och två nästan vuxna barn. Min son Adam ska flytta till Uppsala för att plugga. Jag studerade…
Klicka här för att läsa hela »Utvecklande semester del 4
KimQuarenta
Detta är min första novellserie och den beskriver händelser från en semesterresa förra hösten och som förändrade mitt och min mans liv på flera härliga sätt. Namnen och platserna är ändrade…
Klicka här för att läsa hela »Sophia fyller femton - dröm eller verklighet?
Nilskjell
Den här novellen har jag funderat på lite till och från. Flera har hört av sig, vill att jag skriver om en äldre man. Blev väl inte riktigt så, men läs och bedöm själva. Ge gärna feedback till…
Klicka här för att läsa hela »Inloggning
Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .
Veckans författare:
Ann Larsson
Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.
På andra plats denna veckan: Petra Christiansen