Sexnoveller och erotiska noveller - Sida 21

Ett gott sug

Gobrita

En av mina unga älskarinnor älskar att få det att gå för mig genom att suga på mina känsliga bröstvårtor. Det räcker ofta med att jag nyper och drar i mina vårtor eller själv suger på dem…

Klicka här för att läsa hela »

HUR FAN SKA DETTA SLUTA?

Sten Wiking

Hon hävdar bestämt att hon givit samtycke till våldtäkten som den anklagade är misstänkt för, vilket därför inte kan bedömas som våldtäkt, allt enligt "samtyckeslagen" -Men en våldtäkt är…

Klicka här för att läsa hela »

UTAN SAMTYCKE

Sten Wiking

Polis : Jaha, godagens lilla damen, vad kan vi hjälpa till? -Je ska göra polisanmälan om säxuälla trakasserier, ofredande och förtryck, som pågått ända sen fem te 89 utan samtycke. Polis : De…

Klicka här för att läsa hela »

ETT ANSTÄNDIGT ANSIKTE

Sten Wiking

Ni har ett anständigt ansikte, att döma efter eder oskuldsfulla uppsyn, men vad avser ert inre fördolda, av tankar smorda, bör du tala tyst om., för det är så lätt hänt att det yttre krackelerar,…

Klicka här för att läsa hela »

Brunch

Nyans71

Vi träffades på en brunch där värdparet var våra gemensamma vänner. Jag såg dig direkt du kom in, du blev en självklar medelpunkt och hela du spred värme mot alla runt dig. Du verkade känna…

Klicka här för att läsa hela »

Förbjuden men befriande sex på mitt matbord...

Tommy

Jag hade länge sett en kvinna, mest på sociala medier och gillade ofta varandras inlägg, visste att hon hade en man men kunde genom raderna förstå att hon var kontrolllerad av honom och nedtryckt.…

Klicka här för att läsa hela »

Borttagen

Helena

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip…

Klicka här för att läsa hela »

Hallsta två trappor ög

Myrten

När hon upptäckte att nycklarna till hennes och hennes älskares kärleksnäste saknades upphörde världen för ett kort ögonblick att existera . men hon repade snart mod. Det första hon gjorde var…

Klicka här för att läsa hela »

Någonstans i Uppsala

Myrten

Direkt efter att hon kommit hem från arbetet tappade hon upp ett varmt skumbad. När hon sänkte ned sin kropp kände hon att spåren av piskmärkena inte hade läkt helt och märkte att såren hettade…

Klicka här för att läsa hela »

Nattens lustar

Bengt Malmsten

Karin hade blivit inlagd på sjukhus för utredning om magproblem. Hon hade blivit undersökt, genomgått olika slag av röntgen. Läkarna var oense om vad det berodde på att hon låga nivåer av järn…

Klicka här för att läsa hela »

Roadtrip med kändiscrush

Okänd

Kapitel 1 – Jävla helvetes skit, det är inte sant. Fan, utbröt Molly, samtidigt som tåget åkte i väg. Hon sprang men insåg bara efter några…

Klicka här för att läsa hela »

Johannas dröm

Lars Olofsson

JOHANNAS DRÖM Johanna i Brunnsparken är en av Göteborgs mest kända statyer. Egentligen heter statyn "Såningskvinnan", men avtäcktes på Johanna dagen på 1880-talet. Därav namnet. Jag har aldrig…

Klicka här för att läsa hela »

Sex med min chef (Cuckold)

Anonym Anställd På Ett Svenskt Företag

För ungefär 6 veckor sedan hände något otroligt mellan mig och min chef. Hon är riktigt sträng på jobbet och jag har haft bra kontakt med henne som anställd men inte mycket mer än så. Men en…

Klicka här för att läsa hela »

Lady H

Bengt Malmsten

Nattklubben Embassy var verkligen proppfull med förväntansfulla gäster. Den elegante mannen i baren hade fött tankar i sinnet hos Lady H. Och hon funderade på att ta en drink i baren för att ge…

Klicka här för att läsa hela »

SWEDEN ROCK FESTIVAL

Bengt Malmsten

Marina hade vunnit en entrébiljett till Sweden Rock Festival. Arrangörerna hade lovat hög dunkande rockmusik. Och det löftet lät lockande. Särskilt när sådana artister som TAKIDA skulle uppträda.…

Klicka här för att läsa hela »

Dom längsta sexnovellerna:

Eva och Dennis får besök

Erotik älskaren

Eva ögon flög upp. OJ, vem kan det vara tror du Dennis? Sitt inte bara där som ett fån utan gå och öppna dörren då. Hon log lurigt mot honom. Dennis bara stirrade på henne med ögon stora som…

Klicka här för att läsa hela »

Roadtrip med kändiscrush

Okänd

Kapitel 1 – Jävla helvetes skit, det är inte sant. Fan, utbröt Molly, samtidigt som tåget åkte i väg. Hon sprang men insåg bara efter några…

Klicka här för att läsa hela »

3 Sol och klubb

Anders Redna

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…

Klicka här för att läsa hela »

Utelåst i studentkorridoren Min morgon i studentlyan Del 4

Ewa-Lena

Utelåst i studentkorridoren Min morgon i studentlyan Jag heter Gunilla och bor i Stockholm med min man och två nästan vuxna barn. Min son Adam ska flytta till Uppsala för att plugga. Jag studerade…

Klicka här för att läsa hela »

Utvecklande semester del 4

KimQuarenta

Detta är min första novellserie och den beskriver händelser från en semesterresa förra hösten och som förändrade mitt och min mans liv på flera härliga sätt. Namnen och platserna är ändrade…

Klicka här för att läsa hela »

Sophia fyller femton - dröm eller verklighet?

Nilskjell

Den här novellen har jag funderat på lite till och från. Flera har hört av sig, vill att jag skriver om en äldre man. Blev väl inte riktigt så, men läs och bedöm själva. Ge gärna feedback till…

Klicka här för att läsa hela »
1){ $pag = true; }else{ $pag = false; } }else{ $pag = true; } if($pag){ ?>

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?
Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Ann Larsson

Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.

Ann Larsson

På andra plats denna veckan: Petra Christiansen