Sexnoveller och erotiska noveller - Sida 23
Mitt sexuella debut
Feelgood
Min första sexuella debut med en kvinna är ett minne som fortfarande gör mig så upphetsad när jag tänker tillbaka på det, så att jag målar upp det för mitt inre när jag vill onanera. Jag var…
Klicka här för att läsa hela »Omklädningsrummey
Erotik älskaren
Det här hände i min ungdom. Jag hade spelat bordtennis och skulle gå och duscha och klä om efter träningen. När jag ryckte upp dörren till omklädningsrummet fick jag dock en chock. Hela rummet…
Klicka här för att läsa hela »Eva och Dennis får besök
Erotik älskaren
Eva ögon flög upp. OJ, vem kan det vara tror du Dennis? Sitt inte bara där som ett fån utan gå och öppna dörren då. Hon log lurigt mot honom. Dennis bara stirrade på henne med ögon stora som…
Klicka här för att läsa hela »Leka doktor
Läckerbiten
Här skall jag berätta en del om mitt liv som lesbisk. Jag visste redan i 12-årsåldern, fast när vi var i den åldern handlade sexet mest om att “leka doktor”. Vi var ofta ensamma med varandra…
Klicka här för att läsa hela »Skärgårdssommar
Örjan Andersson
Solen värmde henne i nacken och vinden rufsade om hennes långa, mörka hår. Humöret var på topp och det berodde inte bara på att det var första dagen på semestern. Nej glädjen som nu spred sig…
Klicka här för att läsa hela »Mötet
Vi har varit kollegor ett tag och spänningen har funnits där sedan första gången jag såg henne. Det började med blickar och övergick snabbt till korta meddelanden. Från början oskyldiga men efter…
Klicka här för att läsa hela »Åskvädret
Feelgood
En sommar, som 17-åring bodde jag tillsammans med min moster Ulla som var ungefär 50 år i ett ensligt beläget torp. En kväll när åskan gick kom min moster in i mitt sovrum och sa: “Snälla, jag…
Klicka här för att läsa hela »Ett sommarlov
Lorna G
När jag var i sjuttonårsåldern tillbringade jag ett sommarlov hos min moster Lorna i ett torp ensligt beläget några mil utanför vår hemstad. Hon var ensamstående och var rädd för att bo i torpet…
Klicka här för att läsa hela »Känslan av...
Doczor75
Känslan av... Känslan av, känslan av att bli bekräftad, känslan av att ge bekräftelse, känslan av ett inre lugn, känslan av en yttre harmoni, känslan av att vilja något mer, känslan av att…
Klicka här för att läsa hela »Eva och Dennis
Erotik älskaren
KAPITEL 1 Hej mitt namn är Eva och jag är en helt vanlig kvinna på 35 år. Två barn och nyskild sedan två år tillbaka.Inga konstigheter förutom att jag bär på en hemlighet. Jag har sex med en…
Klicka här för att läsa hela »Min man sålde mig till vakten
Jacki Lo
Jag och min man var i Hamburg under några dagar i vintras. Min man är en mycket stilig man, charmerande och orädd. Erotiken ligger oss alltid nära till hands. Därför var det inte så svårt att…
Klicka här för att läsa hela »Natacha
Okänd
Skymningen låg lätt över gränsstaden Narva. Det var en sval sommardag i juni ´92. Några timmar tidigare hade jag klivit av vid järnvägsstationen. Jag kom hit med cykel på tåget. Den vilade nu…
Klicka här för att läsa hela »Satt hemma i min ensam het hade tråket
Hans-göran Svensk
Då knackade det på dörren jag gick för att öppna där stod en mycket sexig kvinna hon hade en kotkot klenning på sig den var veldickt åt sittande på henne hon var mycket söt med hon sa jag kommer…
Klicka här för att läsa hela »Syndaren
Egil Borg Bromée
Jag borde egentligen vara trött. Jag har jobbat hårt en hel vecka och det är fredag eftermiddag. Men nu är det helg, och det var länge sedan jag var såhär uppspelt. Kristina heter hon. Vi ska ses…
Klicka här för att läsa hela »Lektionstimmen
Bronson
Första året på gymnasiet, jag heter Markus men kallas för Mackan, är sexton år gammal. Det är september månad, vi har gått i skolan i en månad ungefär. Det är en ganska lugn klass som jag…
Klicka här för att läsa hela »Dom längsta sexnovellerna:
Eva och Dennis får besök
Erotik älskaren
Eva ögon flög upp. OJ, vem kan det vara tror du Dennis? Sitt inte bara där som ett fån utan gå och öppna dörren då. Hon log lurigt mot honom. Dennis bara stirrade på henne med ögon stora som…
Klicka här för att läsa hela »Roadtrip med kändiscrush
Okänd
Kapitel 1 – Jävla helvetes skit, det är inte sant. Fan, utbröt Molly, samtidigt som tåget åkte i väg. Hon sprang men insåg bara efter några…
Klicka här för att läsa hela »3 Sol och klubb
Anders Redna
Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…
Klicka här för att läsa hela »Utelåst i studentkorridoren Min morgon i studentlyan Del 4
Ewa-Lena
Utelåst i studentkorridoren Min morgon i studentlyan Jag heter Gunilla och bor i Stockholm med min man och två nästan vuxna barn. Min son Adam ska flytta till Uppsala för att plugga. Jag studerade…
Klicka här för att läsa hela »Utvecklande semester del 4
KimQuarenta
Detta är min första novellserie och den beskriver händelser från en semesterresa förra hösten och som förändrade mitt och min mans liv på flera härliga sätt. Namnen och platserna är ändrade…
Klicka här för att läsa hela »Sophia fyller femton - dröm eller verklighet?
Nilskjell
Den här novellen har jag funderat på lite till och från. Flera har hört av sig, vill att jag skriver om en äldre man. Blev väl inte riktigt så, men läs och bedöm själva. Ge gärna feedback till…
Klicka här för att läsa hela »Inloggning
Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .
Veckans författare:
Ann Larsson
Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.
På andra plats denna veckan: Petra Christiansen