Sexnoveller och erotiska noveller - Sida 24
Hans bastanta batong
Okänd
Männen möttes upp i en park och bestämde sig för att gå hem till ena mannens lägenhet. Väl hemma i lägenheten såg Hans hur Petters byxor sakta kanade neråt. Hans själv knäppte då upp skärpet…
Klicka här för att läsa hela »En dag i januari
Okänd
Han hade varit här en gång tidigare för att se vilka förbättringar han kunde göra i lägenheten. Det hade också blivit ett antal telefonsamtal. Samtalen hade som sig bör handlat om när och hur…
Klicka här för att läsa hela »Höstblomster
Johanna
Efter att Arne gick bort var det inte längre mycket glädje kvar i livet. Han hade länge lidit av dåligt hjärta så hans bortgång var inget som kom med någon större överraskning kan man säga.Jag…
Klicka här för att läsa hela »Vuxensagan om Bergatrollet och flickan
Johanna
Det var en gång... Så börjar de flesta sagor, så också denna. Jag ska berätta om ett troll som bodde någonstans i de mosstyngda mörka skogarna i de mest svårtillgängliga delarna av vårt land.…
Klicka här för att läsa hela »Förbjudna läppar på min hals!
Kvinna33åranonym
Jag är 33år och gift med en man på 47år. Någon närmare presentation tycker jag inte behövs. Eftersom detta är en sann novell kommer namn vara utbytta. Iallafall var vi jag och min man bjudna på…
Klicka här för att läsa hela »Ung tjej vet vad hon vill
Johas2
Jag är sjukskriven sedan några månader tillbaka, så jag brukar promenera en stund på eftermiddagarna. I ett fritidsområde nära mig har det senaste tiden varit en del inbrott så jag brukar ta mig…
Klicka här för att läsa hela »Tjejer ur mitt fotbollslag
Okänd
Fotbollen är något jag gillar och brinner för. Har varit aktivspelare, målvakt. Är 195 cm lång och det gav mig stor fördel på planen. Efter ankomsten till Sverige, slutade jag spela aktivt. I…
Klicka här för att läsa hela »En man
Okänd
Hon satt på en bar i en främmande stad. Hon hade inte fått mycket sömn på senare tid, alltså innan hon äntligen på ett överraskande framgångsrikt sätt rott ett svårt uppdrag i hamn. Hon kände…
Klicka här för att läsa hela »(Sann) 30 år äldre gift homosexuell präst var otrogen mot sin fru med mig
Anonym_sydsverige
Hej! Jag är en bisexuell kille på 30 år, snygg, slank (väger ca 70kg) och tänkte delge er en sann historia om hur jag fick min största och mest intensiva orgasm någonsin till dags dato av en 30…
Klicka här för att läsa hela »I oskuldens tid
Tianis Couleani
Den där sommaren: Hon hette Mariette, hennes hår var svart, kort och rakt och hon hade nyss fyllt elva, vilket jag skulle göra först om några veckor. Hon bodde en kort tid i trakten - jag tror, eller…
Klicka här för att läsa hela »Stora Stora Vargen
Okänd
JÄGARN eller stora,stora vargen. Det knäppte och sprakade i vedspisen och maten doftade ljuvligt. Det var en torsdagskväll och snart påsk, vi satt och planerade för en semesterresa och hade slagit…
Klicka här för att läsa hela »OSKULD?
ökänd
Det var första gången mamma och jag inte var ensamma ute vid havet. Vi brukar alltid åka ut till västkusten ett par veckor i semestern. Ja, när mamma hade semester, för jag hade ju skollov så min…
Klicka här för att läsa hela »Konferensen
Romantiker
Efter några intensiva arbetsdagar skulle det bli skönt med ett par dagars konferens. Det var jag och hon som skulle representera firman den hör gången på den årliga konferensen När jag står där…
Klicka här för att läsa hela »Gå inte överstyr
Nea Hollmström
Tea// Jag kollar snap för typ hundrade gången idag. Och fortfarande inget från Linus. Jävla idiot tänker jag innan jag slänger mobilen på sängen. Jag går ut från mitt rum. Ingen är hemma. Jag…
Klicka här för att läsa hela »EN FALSK PERSON STOD MIG NÄRMARE ÄN MIN PAPPA
Liam Ullah
PROLOG: -Vad är felet med dig?!!! Är du inte klok eller?! Jag knuffade in Ville mot marken och hoppade på honom. -Hur kunde du?!!Hur kunde du ljuga för mig, din allra bästa kompis!! Min röst kom…
Klicka här för att läsa hela »Dom längsta sexnovellerna:
Eva och Dennis får besök
Erotik älskaren
Eva ögon flög upp. OJ, vem kan det vara tror du Dennis? Sitt inte bara där som ett fån utan gå och öppna dörren då. Hon log lurigt mot honom. Dennis bara stirrade på henne med ögon stora som…
Klicka här för att läsa hela »Roadtrip med kändiscrush
Okänd
Kapitel 1 – Jävla helvetes skit, det är inte sant. Fan, utbröt Molly, samtidigt som tåget åkte i väg. Hon sprang men insåg bara efter några…
Klicka här för att läsa hela »3 Sol och klubb
Anders Redna
Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…
Klicka här för att läsa hela »Utelåst i studentkorridoren Min morgon i studentlyan Del 4
Ewa-Lena
Utelåst i studentkorridoren Min morgon i studentlyan Jag heter Gunilla och bor i Stockholm med min man och två nästan vuxna barn. Min son Adam ska flytta till Uppsala för att plugga. Jag studerade…
Klicka här för att läsa hela »Utvecklande semester del 4
KimQuarenta
Detta är min första novellserie och den beskriver händelser från en semesterresa förra hösten och som förändrade mitt och min mans liv på flera härliga sätt. Namnen och platserna är ändrade…
Klicka här för att läsa hela »Sophia fyller femton - dröm eller verklighet?
Nilskjell
Den här novellen har jag funderat på lite till och från. Flera har hört av sig, vill att jag skriver om en äldre man. Blev väl inte riktigt så, men läs och bedöm själva. Ge gärna feedback till…
Klicka här för att läsa hela »Inloggning
Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .
Veckans författare:
Ann Larsson
Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.
På andra plats denna veckan: Petra Christiansen