Sexnoveller och erotiska noveller - Sida 22

Cassie

Bengt Malmsten

Han trycker opp henne mot väggen och frågar vad fan hon sysslar med. Hon ser med undrande ögon, och svarar kallt för att inte tappa kontrollen. Vad menar du? Vad är det jag gör som retar dig så,…

Klicka här för att läsa hela »

Öppna mitt busiga nyfikna jag

Bengt Malmsten

I hans ögon och i hans hjärta var hon en härlig kvinna, faktiskt den bästa som han hade hittat. Att han hade fallit så ”pladask” berodde nog mest på att hon hade en sådan lekfull sida, hon…

Klicka här för att läsa hela »

Vagnfel i tunnelbanan

Bengt Malmsten

Det var en helt vanlig dag. Men egentligen skulle det visa sig vara en mycket speciell dag. För idag hade han bestämt sig för att överraska henne. Med något annorlunda, med något som skulle få…

Klicka här för att läsa hela »

Doktor Goldfinger

Bengt Malmsten

Lisa hade fått en kallelse till sin gyn-avdelning. Det var hennes läkare, Anders Svensson, som bett henne komma till den årliga kontrollen. Och besöket är idag, klockan 14.15, så hon har lite tid…

Klicka här för att läsa hela »

Bussresan som var över alldeles för fortasasa

Kidster

Bussresan som var över alldeles för fortBussresan som var över alldeles för fortBussresan som var över alldeles för fortBussresan som var över alldeles för fortBussresan som var över alldeles…

Klicka här för att läsa hela »

Efterdyningar

Jacki Lo

Efter händelsen på strippklubben sa vi inte så mycket till varandra. Jag undrade om han kände igen mig. Var jag fortfarande jag nu när jag hade tjänat pengar med hjälp av min kropp. Ingen stor…

Klicka här för att läsa hela »

Sexdejten – de fortsätter sexäventyret, den unge killen och den äldre kvinnan

Mariana

Det hade gått några månader sen de sågs nu, men de höll kontakt genom Messenger, bilder, telefonsamtal. Det började växa fram något mer. Hon visste att det var galet, han var ju 22 år yngre och…

Klicka här för att läsa hela »

Att sexdejta - En ung mans dröm, om att dejta en äldre kvinna

Mariana

Han såg på vägskylten att det bara var några kilometer kvar nu. Han stannade bilen, fotade skylten och messade den till henne. Hon svarade snabbt, ”vad kul, härligt att du kommer hit, ska bli spännande…

Klicka här för att läsa hela »

Vill du se min kinky sida

Sensuella Stella

Läs hår om en kinky upplevelse --------------------- Detta är verkligen sant...

Klicka här för att läsa hela »

Inte en vanlig dag

Erotik älskaren

Isabelle var en ung späd tjej på 17år. Hon hade mörkt svart hår som räckte ner till axlarna, bruna ögon, små fylliga bröst och en liten hård rumpa. Hon var snygg, åtminstone fick hon ofta höra…

Klicka här för att läsa hela »

Min dag på stranden med Lena

Erotik älskaren

Solen sken varm där vi låg på filten vid stranden. Det var nästan vindstilla men en svag bris gled längst våra nakna kroppar. Lena och jag hade bestämt oss för att ta en heldag på stranden. När…

Klicka här för att läsa hela »

Viggeby, klippan

Erotik älskaren

En liten fantasi, en dröm att fundera och fantisera om och kanske ha en skön stund till:). Det bjuder jag på och resten är upp till dig om du vågar och vill:). Historien börjar vid vägkanten på…

Klicka här för att läsa hela »

Julfesten

Erotik älskaren

Linda fryser. Gud vad kallt det varit ute vid badtunnan tänkte hon. Hon rusar in i huset och sliter av sig badrocken och kastar sig in i duschen. De varma strålarna rinner nedför hennes nakna kropp…

Klicka här för att läsa hela »

En kinky fanatasi

Sensuella Stella

Jag fantiserar om att jag ör en tonårsgrabb ---------------------- Min moster Kerstin har ju haft en sexuell relation sedan jag var i 17-årsåldern då hon var 40 år. Efter det tillfället sade hon…

Klicka här för att läsa hela »

Grannfrun med dotter

Feelgood

När jag var i 18-årsåldern bodde jag med min ensamstående mamma i ett hyreshus där grannen bredvid också var en ensamstående mamma med en dotter i min ålder. Vi umgicks väldigt flitigt så på…

Klicka här för att läsa hela »

Dom längsta sexnovellerna:

Eva och Dennis får besök

Erotik älskaren

Eva ögon flög upp. OJ, vem kan det vara tror du Dennis? Sitt inte bara där som ett fån utan gå och öppna dörren då. Hon log lurigt mot honom. Dennis bara stirrade på henne med ögon stora som…

Klicka här för att läsa hela »

Roadtrip med kändiscrush

Okänd

Kapitel 1 – Jävla helvetes skit, det är inte sant. Fan, utbröt Molly, samtidigt som tåget åkte i väg. Hon sprang men insåg bara efter några…

Klicka här för att läsa hela »

3 Sol och klubb

Anders Redna

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…

Klicka här för att läsa hela »

Utelåst i studentkorridoren Min morgon i studentlyan Del 4

Ewa-Lena

Utelåst i studentkorridoren Min morgon i studentlyan Jag heter Gunilla och bor i Stockholm med min man och två nästan vuxna barn. Min son Adam ska flytta till Uppsala för att plugga. Jag studerade…

Klicka här för att läsa hela »

Utvecklande semester del 4

KimQuarenta

Detta är min första novellserie och den beskriver händelser från en semesterresa förra hösten och som förändrade mitt och min mans liv på flera härliga sätt. Namnen och platserna är ändrade…

Klicka här för att läsa hela »

Sophia fyller femton - dröm eller verklighet?

Nilskjell

Den här novellen har jag funderat på lite till och från. Flera har hört av sig, vill att jag skriver om en äldre man. Blev väl inte riktigt så, men läs och bedöm själva. Ge gärna feedback till…

Klicka här för att läsa hela »
1){ $pag = true; }else{ $pag = false; } }else{ $pag = true; } if($pag){ ?>

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?
Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Ann Larsson

Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.

Ann Larsson

På andra plats denna veckan: Petra Christiansen