Sexnoveller och erotiska noveller - Sida 20
MINNE 1
Bosstanken
En del ur en längre novell. Hon stod en bit in i rummet med ryggen mot fönstret och balkongdörren. Ljusstrålarna bildade ett skimmer i den vita blusiga överdelen på klänningen. Armarna var lätt…
Klicka här för att läsa hela »DEN POETISKE ÄLSKAREN
Sten Wiking
En livsnjutare som visste att leva i sus och dus, en drömmare och romantiker, totalt värdelös för samhället, men kunde tillfredsställa både prinsessor och drottningars kärlekstörst, medan han…
Klicka här för att läsa hela »En het helg
Min kille hade kommit ner till mig helt plötsligt på fredags kvällen/natten och jag lagt mig i sängen iförd en sexig svart neglige och spets trosor och jag såg på han när han tog av sig sina kläder…
Klicka här för att läsa hela »Massage med det lilla extra!
Kimzan6
Äntligen är det fredag och jag gör klart det sista på jobbet innan det är dags att gå hem. Det har varit stressigt idag, planeringen har inte hållit på nånting och det har krånglat som vanligt…
Klicka här för att läsa hela »Drömmar på promenad
Okänd
Jag var ute på promenad med hunden, när telefonen ringde. Det var Fia en väninna till mig och Sara. Hon undrar om barnen kunde leka och jag sa att det är ok. Fia skulle bara packa färdigt sakerna…
Klicka här för att läsa hela »Ett speciellt avslut!
Kimzan6
Regnet öser ner utanför huset när jag kliver ur duschen för att fortsätta göra mig i ordning. Jag ska träffa min killkompis Jesper. Vi har inte setts på länge men nu ska vi ses en sista gång…
Klicka här för att läsa hela »Ett oväntat möte!
Kimzan6
-Kom nu barn, ropar Patrik medan jag gör mig i ordning. Vi ska ut på en speciellt mysig barn fri kväll Patrik och jag. Vi lämnar barnen hos farmor Ros-Marie som så gärna har dem hos sig över natten.…
Klicka här för att läsa hela »Modernt bröllop!
Kimzan6
-Erik vi är redan sena!! Jag är i full färd med att försöka göra mig i ordning till det stundande bröllopet. Jag står i hallen med blött rufsigt hår, i bara vit spets bh och mina vita spetsstring…
Klicka här för att läsa hela »Massage med det lilla extra!
Kimzan6
Äntligen är det fredag och jag gör klart det sista på jobbet innan det är dags att gå hem. Det har varit stressigt idag, planeringen har inte hållit på nånting och det har krånglat som vanligt…
Klicka här för att läsa hela »Shoppingturen!
Kimzan6
Det är sommar och solen skiner ute. Jag gör mig i ordning för att gå ut med en tjejkompis och köpa nya kläder och kanske en bikini. Jag tittar på termometern för att konstatera att det är över…
Klicka här för att läsa hela »Mysigt värre!
Kimzan6
Vi ligger i sängen och kollar på tv eller John kollar på tv och jag ligger mot hans axel och är lite groggy av trötthet. John vänder sig mot mig och försiktigt börjar smeka mig över min nakna…
Klicka här för att läsa hela »Vänskap på hög nivå
Kimzan6
Vi har precis käkat mat och vår vän Samuel som är på besök frågar om han kan få låna toan. -Javisst säger jag. Marcus och jag dukar av så länge. Här efter så ska jag massera Samuel lite…
Klicka här för att läsa hela »Bio och middag
Kimzan6
Vi ska på bio Peter och jag och ska se filmen fifty shades of grey. När vi står i biokön för att hämta biljetterna så träffar vi på Mikael, Anders och Sofia som också väntar på biljetter.…
Klicka här för att läsa hela »Filmkvällen
Kimzan6
När vi ligger jämte varandra i soffan och kollar på film, så känner jag hur jag sakta blir mer och mer sugen på att ha sex. Jag har sedan länge tappat handlingen i filmen. Mina tankar förs tillbaka…
Klicka här för att läsa hela »Åskan går
Villiga Ville
En kväll när jag i 18 årsåldern bodde hor min moster Ulla, 40 år, i hennes enligt belägna sommarstuga upplevde jag något som var den första erfarenheten som gjorde att jag senare förstod att…
Klicka här för att läsa hela »Dom längsta sexnovellerna:
Eva och Dennis får besök
Erotik älskaren
Eva ögon flög upp. OJ, vem kan det vara tror du Dennis? Sitt inte bara där som ett fån utan gå och öppna dörren då. Hon log lurigt mot honom. Dennis bara stirrade på henne med ögon stora som…
Klicka här för att läsa hela »Roadtrip med kändiscrush
Okänd
Kapitel 1 – Jävla helvetes skit, det är inte sant. Fan, utbröt Molly, samtidigt som tåget åkte i väg. Hon sprang men insåg bara efter några…
Klicka här för att läsa hela »3 Sol och klubb
Anders Redna
Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…
Klicka här för att läsa hela »Utelåst i studentkorridoren Min morgon i studentlyan Del 4
Ewa-Lena
Utelåst i studentkorridoren Min morgon i studentlyan Jag heter Gunilla och bor i Stockholm med min man och två nästan vuxna barn. Min son Adam ska flytta till Uppsala för att plugga. Jag studerade…
Klicka här för att läsa hela »Utvecklande semester del 4
KimQuarenta
Detta är min första novellserie och den beskriver händelser från en semesterresa förra hösten och som förändrade mitt och min mans liv på flera härliga sätt. Namnen och platserna är ändrade…
Klicka här för att läsa hela »Sophia fyller femton - dröm eller verklighet?
Nilskjell
Den här novellen har jag funderat på lite till och från. Flera har hört av sig, vill att jag skriver om en äldre man. Blev väl inte riktigt så, men läs och bedöm själva. Ge gärna feedback till…
Klicka här för att läsa hela »Inloggning
Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .
Veckans författare:
Ann Larsson
Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.
På andra plats denna veckan: Petra Christiansen