Sexnoveller och erotiska noveller - Sida 25

Rinnande lustar

Milchstone

Det var sista lektionen före helgen började och hon kunde känna att någonting skulle ske. Inte för att det var något märkvärdigt, men hon kunde ändå känna det så himla tydligt när han var…

Klicka här för att läsa hela »

Nattens hemliga korridorer

Linnea Svensson

Jag är på det blixtrande dansgolvet. I staden där jag växte upp, bland människorna jag andades tillsammans med mina första 19 år av mitt liv. Jag dansar med musiken, skojdansar med någon jag kände…

Klicka här för att läsa hela »

Den där mysiga Styvpappan.

Linn

Det var en trist och regning kväll i november. Jag satt vid fönsterkarmen och sneglade ut över regndropparna som landade i en djup pöl på marken. När jag var barn hade jag avskytt regnet men nu…

Klicka här för att läsa hela »

Ragnhild och fåret

Frida Jonsson

Det var en tidig morgon i april. Fårbonden Ragnhild hade ullsaxen i högsta hugg. Det var dags för klippning av gårdens tackor. Väl på plats fick hon syn på sitt favoritfår Faisal som nyss fött…

Klicka här för att läsa hela »

Lektionstimmen

Bronson

Första året på gymnasiet, jag heter Markus men kallas för Mackan, är sexton år gammal. Det är september månad, vi har gått i skolan i en månad ungefär. Det är en ganska lugn klass som jag…

Klicka här för att läsa hela »

Introducerad

Grosder

Vagnen var ovanligt varm där jag satt med ena ansiktshalvan intryckt tätt mot fönstret. Det var bara jag och tre till i hela ekipaget. Under resans gång har många suttit bredvid mig och därefter…

Klicka här för att läsa hela »

Lössens döttrar

M.S.

Ibland tänker jag att vi finns, vi kvinnor och män, bara för att kunna göra det obegripliga begripligt, vi är annorlunda och sedda med ett sigill som bara återspeglar det som finns i Det. Den fulländade…

Klicka här för att läsa hela »

Sara låg

Blondie

Sara låg i sängen. Hon visste inte hur länge hon hade legat där. Vaken, vill säga. Några minuter, kanske? Hon orkade inte öppna ögonen, för då skulle hon bli tvungen att gå upp. Efter några…

Klicka här för att läsa hela »

Stefan hård

Christer Lindén

Stefan Hårdh hade dukat upp nattduksbordet med det bästa av två världar. Här fanns Charles Bukowski, Henry Miller, Sture Dahlström, Ernest Hemingway med flera. Det här var i Stefans ögon dom bästa…

Klicka här för att läsa hela »

Tonårslust

Hemligt

Anna låg på sängen och svettades. Det var kokhet sommar. Hon skulle strax gå ner på stan med kompisarna. Hon ställde sig upp och drog fram en kortkort-kjol i svart och tog på den. Hon krånglade…

Klicka här för att läsa hela »

Rosens taggar

Janne E Haikara

Efter några öl så blir jag gladlynt. Så skedde även denna gång. Jag var hemma hos en kompis, dit han bjudit hem en massa folk från när och fjärran. Jag kände i princip bara kompisen så jag…

Klicka här för att läsa hela »

Bara sex. ingen romantik

Sandra Trankell

Jag heter Sandra Eriksson. Mitt drömjobb när jag var liten var att bli fotograf. Fotografera kändisar men de trodde jag inte att jag skulle ha nån chans att bli. Men så blev det. Jag blev en berömd…

Klicka här för att läsa hela »

Bastun

Robin/Carin

Det hela började med att du och jag bestämmer en tid för att ta en bastu, jag blir förvånade när du tar kontakt med mej, och för att fråga om jag vill ta en bastu med dej…det är klart att jag…

Klicka här för att läsa hela »

Jag har..komplettering del två

Olof Berg

7. Granarna stod på rad på Stora torget. Gröna och barriga, rad efter rad av stickande jävla träd som man förväntades köpa och ta med hem och ställa i lägenheten, klä dom snyggt och beundra…

Klicka här för att läsa hela »

En eftermiddag på tåget.

Altair

En eftermiddag på tåget. När jag gjorde vapenfri tjänst reste jag tåg nästan varje helg eftersom man reste så billigt. Jag hälsade på släkt och vänner utöver landet, men oftast åkte jag hem…

Klicka här för att läsa hela »

Dom längsta sexnovellerna:

Eva och Dennis får besök

Erotik älskaren

Eva ögon flög upp. OJ, vem kan det vara tror du Dennis? Sitt inte bara där som ett fån utan gå och öppna dörren då. Hon log lurigt mot honom. Dennis bara stirrade på henne med ögon stora som…

Klicka här för att läsa hela »

Roadtrip med kändiscrush

Okänd

Kapitel 1 – Jävla helvetes skit, det är inte sant. Fan, utbröt Molly, samtidigt som tåget åkte i väg. Hon sprang men insåg bara efter några…

Klicka här för att läsa hela »

3 Sol och klubb

Anders Redna

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…

Klicka här för att läsa hela »

Utelåst i studentkorridoren Min morgon i studentlyan Del 4

Ewa-Lena

Utelåst i studentkorridoren Min morgon i studentlyan Jag heter Gunilla och bor i Stockholm med min man och två nästan vuxna barn. Min son Adam ska flytta till Uppsala för att plugga. Jag studerade…

Klicka här för att läsa hela »

Utvecklande semester del 4

KimQuarenta

Detta är min första novellserie och den beskriver händelser från en semesterresa förra hösten och som förändrade mitt och min mans liv på flera härliga sätt. Namnen och platserna är ändrade…

Klicka här för att läsa hela »

Sophia fyller femton - dröm eller verklighet?

Nilskjell

Den här novellen har jag funderat på lite till och från. Flera har hört av sig, vill att jag skriver om en äldre man. Blev väl inte riktigt så, men läs och bedöm själva. Ge gärna feedback till…

Klicka här för att läsa hela »
1){ $pag = true; }else{ $pag = false; } }else{ $pag = true; } if($pag){ ?>

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?
Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Ann Larsson

Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.

Ann Larsson

På andra plats denna veckan: Petra Christiansen