Sexnoveller och erotiska noveller - Sida 16
6 Tantrakursen
Anders Redna
Önskedagar ❊ Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi…
Klicka här för att läsa hela »5 Ett halt besök
Anders Redna
Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…
Klicka här för att läsa hela »Nattens drömmar
Soren
Med ett sköte skamligt blottat just för hennes älskare gjorde hon sig redo att ta emot älskarens resta manlighet i sin mun hon slöt munnen nästan reflexartat kring den styvnade lemmen. Med ett fast…
Klicka här för att läsa hela »When all seems lost…..
Tuppis023
Det hade varit en kall sommar i Sverige, och för Oskar och Jonas hade det inte bara varit kallt ute utan även mellan dom. Dom hade varit tillsammans snart 2 år, träffades för 4 år sen men saker…
Klicka här för att läsa hela »En dröm
Soren
Hon hade min penis i sin mun och jag hade min ena hand runt hennes huvud för att hålla henne lagom fast men hon hade inte någon avsikt att undvika nej snarare tvärtom hade hon gjort sig redo att löpa…
Klicka här för att läsa hela »I see you
Dasi Rygord
I see you laying down and holding my hand. You drag me close to you and let me take off your trousers while glancing at me with your glamorous smile and eye contact. I then put my lips on your legs, and…
Klicka här för att läsa hela »Jag känner
Dasi Rygord
Du kommer till mig och närmar dig min kropp. Jag ser dig, jag ser när du låter mig ta av din tröja, jag ser när du kommer nära mig med dina bröst nära min hals. Du tar mina händer, och tar av…
Klicka här för att läsa hela »Knullad till gränsen
Anonym
Jag var 15 år och ville förlora oskulden, så några killar-kompisar satte på mig. Den första la mig på där bak, den andra datorn på mig i sidan och den tredje i min mun. Dem bytte plats så att…
Klicka här för att läsa hela »Knullad till gränsen
Fucked
Det var när jag precis hade fyllt 15. Jag och några vänner ville förlora oskulden tillsammans och jag var först så jag la mig på den första kuken i röven, så trängde den andra in i fittan och…
Klicka här för att läsa hela »Oundviklig njutning del 1
Anonymakks
Avsnitt 1 “Ett spel” Hon Jag såg honom på en fest, en riktig tönt var han, men jag kunde ändå inte släppa tanken på hans hungriga blick på mig. Han var svår att sätta fingret på, en rolig…
Klicka här för att läsa hela »Min frus andra älskare
Peterbroberg
Det är sent när jag kliver in hemma. Jag har varit i Norrland och lämnat vår dotter hos Farmor och Farfar. Lena möter mig med en mycket varm och het kram. Jag känner att det har hänt något ser…
Klicka här för att läsa hela »Min fru Lenas förste älskare del 2
Peterbroberg
Jag har precis kommit innanför dörren hemma när Lena omfamnar mig och säger: - Jag har gjort något dumt. - Jaha, vad då för något, svarar jag. - Jo du vet Lelle... svarar Lena. Jag hajar till…
Klicka här för att läsa hela »4. Ängen och Gungan
Anders Redna
Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…
Klicka här för att läsa hela »Första gången med Micke.
Carina
Det här är en historia ur verkligheten. Jag heter Carina och är 28 år gammal och bor i Stockholm. Jag har haft en del relationer med män, av det vanliga slaget, men drömt om en mana som kan dominera…
Klicka här för att läsa hela »Min fru Lenas förste älskare del 2
Peterbroberg
Jag har precis kommit innanför dörren hemma när Lena omfamnar mig och säger: - Jag har gjort något dumt. - Jaha, vad då för något, svarar jag. - Jo du vet Lelle... svarar Lena. Jag hajar till…
Klicka här för att läsa hela »Dom längsta sexnovellerna:
Eva och Dennis får besök
Erotik älskaren
Eva ögon flög upp. OJ, vem kan det vara tror du Dennis? Sitt inte bara där som ett fån utan gå och öppna dörren då. Hon log lurigt mot honom. Dennis bara stirrade på henne med ögon stora som…
Klicka här för att läsa hela »Roadtrip med kändiscrush
Okänd
Kapitel 1 – Jävla helvetes skit, det är inte sant. Fan, utbröt Molly, samtidigt som tåget åkte i väg. Hon sprang men insåg bara efter några…
Klicka här för att läsa hela »3 Sol och klubb
Anders Redna
Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…
Klicka här för att läsa hela »Utelåst i studentkorridoren Min morgon i studentlyan Del 4
Ewa-Lena
Utelåst i studentkorridoren Min morgon i studentlyan Jag heter Gunilla och bor i Stockholm med min man och två nästan vuxna barn. Min son Adam ska flytta till Uppsala för att plugga. Jag studerade…
Klicka här för att läsa hela »Utvecklande semester del 4
KimQuarenta
Detta är min första novellserie och den beskriver händelser från en semesterresa förra hösten och som förändrade mitt och min mans liv på flera härliga sätt. Namnen och platserna är ändrade…
Klicka här för att läsa hela »Sophia fyller femton - dröm eller verklighet?
Nilskjell
Den här novellen har jag funderat på lite till och från. Flera har hört av sig, vill att jag skriver om en äldre man. Blev väl inte riktigt så, men läs och bedöm själva. Ge gärna feedback till…
Klicka här för att läsa hela »Inloggning
Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .
Veckans författare:
Ann Larsson
Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.
På andra plats denna veckan: Petra Christiansen